25 Қараша, 2017

ҰСТАРА

Әлқисса

Бәрі фильмнен басталды. Бәлкім, бұл кино көптен ойластырылған, жүйелі түрде қалыпқа салынған идеологиялық соғыстың бір бытырасы ғана. Бәлки, қазақтың қытығына тиіп, төбеден қарап, тағы бір төмпештеп алудың құралы.

Әйтеуір, «Орда» фильмі орыс шовинизмінің қазақ ұлтына қатысты көзқарасы мен қарым-қатынасын айқындап берді. Осынша жылдық «достық» деп аталған перденің артында бізге деген жеккөрініштің жатқанын жеткізді Алексий «әулиенің» табынушылары. Енді осы киноның мақсаты айқын. Және оны бірнешеге бөлуге болады.

1. Қазақ тарихындағы орны ерекше Әз Жәнібекті қорлай отырып, қазақ болмысының  жабайылығын көрсету. Сол арқылы «қайдан шыққаныңды ұмытпа» дегенге саятын менмендік.

2. Діни алауыздық . Христиан дінін ұстанушылардың мұсылман жамағатына деген жеккөрінішін ояту. 

3. Қазақстандық билік пен зиялы қауымның, қала берді қара халықтың реакциясын байқау. «Толерантты қазақтардың» жүйкесін тексеру, яки ашық араңдату.

Осы аталғандардың өзі саяси мүдделері тоғысып жататын, аралас-құраластығы қайнаған көршілес екі ұлттың арасына сына қағу үшін жетіп жатыр. Мақсат айқын болатыны осыдан.

Әйтпесе, екінші бір  «одақтас», «бауырлас» елдің тарихын белден басып, салт-санасын қорлау үшін 12 млн. доллар қаражаттың іздеусіз, сұраусыз, «өнер үшін» жұмсалуы Қожанасырдың да күмәнмен қарауына жетіп жатыр... Сол орыстың өзі «меня терзает смутное сомнение» деуші ме еді осындайда... Ендеше,  «Орда» – өнер емес.  «Орда»  - ол қып-қызыл саясат. Кремльдің саясаты.

Жириновский

Ресей шовинизмінің бір мүйізін ұстап жүретін Жириновскийдің қазақтарды әлсін-әлсін мазақ етіп, сөзбен түйреп тұратын әдеті бар. «Қазақстан деген ел адамзат тарихында болмаған. Мына өзбектерде ең болмаса Үргеніш, Бұхара секілді қалалар болды. Хандық болды. Ал оңтүстік –Сібірде ештеңе болған жоқ. Бұл Сталиннің ойдан шығарған қиялы. Қазақтарда не мемлекет, не жер болған емес. Қазақстанның солтүстік облыстарының барлығы дерлік орыстың жері».

2005 жылғы Жириновскийдің бұл территориялық қақтығысқа шақыратын арандату пікірі қазақ қоғамында біршама қарсылыққа тап болды. Оны «нон грата» тұлғасы деп танып, Қазақстанға аяқ бастырмау керек деген басталамар да көтерілді ұлтшыл азаматтар тарапынан. Алайда, әркез әлдінің торына түсіп қалмау үшін, әліптің артын бағатын қазақ билігі бұл провакацияны елемегенсіді.

Кейінірек, Жириновский қазақтың домбырасын «екі ішек, бір таяқ» деп мазақ етті. Тақыр далада ертеден кеш, не тұшымды сөзі жоқ, қазақтың аңыраған әнінен басқаға жарамайтын қу таяқ деп залдағы жұртты мәз қылды.  «Қазақ тілі деген не өзі? Жазба әдебиеті болмаған  ұлтта қайдағы тіл?» деп тілдеді.

Шынында да, тағы сол «бауырлас», «одақтас» елдің өкпелеуіне, ренжіп теріс айналуына себеп боларлық салмақты сөз. Бірақ қазақ «ақымақпен ақымақ болу –ақылдының ісі еместі» ұстанды. Тағы да әлдінің провакациясы жауапсыз қалды.

Енді осындай оқыс қылықтарды, пікірлерді  Жириновский өз қалауымен, өз қауға басының жеткендігімен айтты деуге кім сенеді? Себебі, сыртқы саясатын жеті түгіл, мың  өлшеп бір кесетін Ресей секілді алып державаның атынан сөйлейтін кез-келген тұлға әр сөзі үшін жауапты боларын біледі. Ендеше бұл тағы... 

Қазақы мәймөңкелік

Орысқа осынша мәймөңкелеген,  отырса орындығы, жатса төсегі болған бір ұлт болса, ол қазақ ұлты шығар. Оның тілін өз тілінен ары құрметтеп, тіпті акцентсіз сөйлеуді қанына сінген қасиетіндей етіп қастерлеген бір ұлт болса, ол қазақ ұлты шығар. Бірақ, бұл мәймөңкелік әрқашан аз болып көрінді орыс үшін...

Осыдан кеп Кедендік Одақ деп аталатын қазақ тәуелсіздігінің туына қауіпті идеяны енгізді. Зорлап, күштеп қол қойғызды. «Қара қытай қаптаса, ақ орысты ағам дерсің» бар,  «демократия орнатам» деп келіп, үйіңде ойран салатын Американың арам пиғылы бар, саралай, екшей келе, кемшілігі мен жетістігі ап-айқын орыстың қолтығынан жақсысы жоқ деп шешті Ақорда. Саяси әлемде әйтеуір біреудің қолтығына кірмесе болмайтынын білетін біздің билік осылайша «үйренген жау атыспаққа жақсы» нақылына тоқталды тағы.

Кедендік Одақ жақында ғана қайта сайланған Путиннің империалистік пиғылының бастапқы қадамы ғана болатын. Артын ала ізін суытпай Еуразиялақ Одақ құру туралы бастаманы да жөпелдемелетті. Назарбаевты Еуразиялық одақтың қозғаушы күші деген түсінікті енгізіп, бастаманың авторы қазақ президенті дегенді айтқызудың астарында, өзінің империалистік аранын жасыру жатқанын ел түсінбей отырған жоқ.

Назарбаев – құрбандық. Ал Путин Кеңестер Одағының әдемі портретін қалыптастыруды көздейтінін күн өткен сайын ашық көрсетіп келе жатыр. Ресей ғаламторларындағы ұлтшылдар Кеңестер Одағының сапынан соңғы болып шыққан Қазақстан Еуразиялық одақтың құрамына бірінші болып кіруі заңдылық дегенді айта бастады.

Қазақстан бастап берген көш доминоның әсеріне ұласып, қалған Ортаазиялық «чуркалар» өзінен өзі топ-топ болып қораға кіре береді деген сыңайдағы шовинистік пікірлердің көптігінен көз сүріне бастады.  

Тұяқ серпу

Ресей мемлекеттік думасының спикері Сергей Нарышкин «Известия» газетіне берген мақаласында жақын аралықта Еуразиялық Одақтың парламентін қалыптастырудың екі кезеңдік үдерісі туралы айтады. «Бұл әзірге Евразиялық парламентаралық ассамблея болуы мүмкін. Алайда, уақыт өте келе, барлық  жағдайлар жасалған соң, толыққанды Еуразиялық парламент құрылады» дегенді ұқтырды.

Бірақ бұл мәлімдеме Ақорданың пікірінсіз, құптауынсыз айтылғандықтан, іле-шала Ақорда «Нұр Отанның» хатшысы Ерлан Қаринның аузымен алғаш рет тұяқ серпіді.  «Еуразиялық парламент ертең де, жақын болашақта да, тіпті ешқашан да болмайды. Себебі, бұл Қазақстанның егемендігіне тікелей қауіпті» деді.  Бұған қоса Қазақстан Президентінің кеңесшісі Ермұхамбет Ертісбаев, мәжілісмен Мәулен Әшімбаев және бірқатар қоғам қайраткерлері қарсылық танытты. Ақорда Еуразиялық парламентке қатысты өз позициясын түбегейлі ашық көрсетті: Болмайды. Болуы мүмкін емес!

Қаңқу сөз

Саясаттағы ауа-райдың ауанын алдымен қаңқу сөз деп аталатын тәсіл құрайды. Бұл тәсіл халыққа арнайы жеткізіледі, бәлкім кездейсоқтық. Бірақ, осындай қаңқу сөздердің шындыққа ұласып жататын кезі жиі. Енді төменде бірнеше қаңқу сөздер топтамасын ұсынып отырмыз.

Қаңқу сөз: Соңғы сайлаудан кейінгі Путиннің Қазақстанға қатысты көңіл-күйі күрт өзгерген. Себебі, ол соңғы сайлауда ресейліктердің ең зор қарсылығына тап болды. Беделі төмендеді. Енді ол үшін  халықтың сүйкіміне ілінудің екі жолы бар: сырттан жау іздеу немесе орыс империализмін жаңғырту. Путин соңғысын таңдады. Және оны Қазақстаннан бастауды көздеді.

Қаңқу сөз: Путин Астанаға жасаған соңғы сапарында қазақ билігіне бұрын-соңды байқалмаған мінез танытқан. 180 градусқа өзгерген, сызданған.  Бұның түп-төркіні мынада: Назарбаев әккі саясаткер. Және ол билікте отырғанда Қазақстанды Ресейдің екі асауына өлсе бермейтінін біледі.

Алдайды, мерзімді созады. Айла-амалдың бәрін істейді. Қысқасы, Путиннің тісі Назарбаевқа бата алмай тұрған жайы бар. Ал уақыт болса кетіп жатыр. Демек, Путин үшін қазір Қазақстанның тұтқасын Назарбаевтан гөрі, орысқа жағымдырақ, икемдірек біреудің ұстағаны тиімдірек. Осы төрт жылдықта не былай, не былай болуы керек оның ойынша.

Қаңқу сөз. Кедендік Одаққа қол қойылғаннан  кейін Ресей билігі Қазақстанға қатысты саяси ұстанымын күрт өзгерткен. Қазақстанға жоғарыдан қарап, көп мәселелерді тек ресейлік мүдде тұрғысынан шешуге тырысқан. Тіпті кейбір келісімдерде Қазақстанның пікірін елемей, қол астындағы отар мемлекетпен болатын қарым-қатынасқа жол берген. 

Қаңқу сөз: Назарбаевтың Ресейге жасаған соңғы сапары сәтсіз болған... (бұл жерде комментарий артық)

200 млн. түрік жамағаты, бірігіңдер!

Нұрсұлтан Назарбаев саясат сахнасында, әсіресе, сыртқы саясатта ең бейбіт сүйгіш, ағына да, қарасына да, сарысына да сүйкімі бар тұлға. 20 жыл бойы  Қытаймен қысылмай, Америкамен ашық, орыспен ойдағыдай қарым-қатынас орнатқан мемлекет қайраткері. Және осы кезеңге дейін солтүстік көршімен  саяси көзқарас, саяси мүдде тұрғысынан пікір қайшылығына бой алдырған емес.

Бірақ Түркиядағы соңғы мәлімдемені Назарбаевтың  тойып секіргендігінен жасамағаны көрер көзге анық. Орыстың озбырлығы мен ашық ауыз салуға деген ниеті Президент Назарбаевтың оқыс мінез көрсетуіне итермеледі. Себебі, тағдыр тақтасында Қазақстанның тәуелсіздігі, алаш елінің азаттығы жатыр. «200 млн.түркі жамағаты біріксек, әлемде айтарлықтай  ықпалды күшке ие боламыз» деу арқылы, Еуразиялық Одақ түгілі, Кедендік Одақтың мәселесін қайта қарауымыз мүмкін дегенді аңғартқандай. «Ресейдің колониясы болған тұста қазақ ұлты тілінен, дінінен, салт-дәстүрінен айырылып қала жаздады» деген сөзі қазір ресейлік БАҚ-тарда Назарабевтың тарапына бұрын-соңды болмаған айыптауларға себеп болды.

Әлі қаншамасы болатынына күмәніңіз болмасын. Тіпті жақын аралықта Ресейдің мемлекеттік мінберлерінен де түрлі айыптар тағыла бастауы мүмкін. Бұл әрине, күтілді. Ақорда Түркиядағы мәлімдемені жасауға әбден ойланып, жақсысы мен жаманын өлшеп-пішіп барғаны анық. Аймақтағы геосаяси ахуалда өзекті орны бар Қазақстан үшін Ресейге қатысты саясатын бір күнде өзгерте қоюы оңай шаруа емес. Алайда, Назарбаев бұл мінезі арқылы «бұға бергенге сұға беру» қағидасының Қазақстанға өтпейтінін аңғартты.

Түйін. Қысқасы, орыс аюы енді қазақ барысын құшағына алып, демімен тұншықтыруға тырысатыны аян болды. Сырттағы ең жақынымыз деп сыйласқан орыстың бір қолымен сәлем алып тұрып, екінші қолына сойыл жасырып тұрғаны белгілі болды. Қиын жағдай... Жағдай расымен қиын! Долларға қарсы шығамыз деп янкиге ұнамай, басыбайлы жерімізді бермеді деп қытайға жақпай жатқанда, орыс та 20 жылға созылған көпвекторлы, көпактілі ойынымыздан шаршапты. Қайтпек керек?

Назарбаев енді кімге басымдық беретінін Түркияға барған ресми сапарында байқатты. Лажсыздан... Сенер ешкімі қалмады. Айтпақшы, бар екен-ау, - 16 млн. халқы бар еді... Тек сол халқы қазір оған тірек болса жарар еді...

Пікірлер

user profile image
8 Тамыз, 2013

жирик ол қожаиынның тапсырмасын орындаушғана аржағында үргізіп отырған иесі бар орыс империясыда мәнгілік емес оғанда дұшпандар жетіп артады оларда қиыр шығыспен сібірден аирылып қалу қаупі тұр қытай жалғыз бізге дұшпан емес орысыңдыда оңдырмаиды так что бізге бейтарап саясат жүргізукерек қытайғада орысқада жоламай күндердің бірінде баикалдың тұшшы суымен сібірдің таига орманы үшін сол орыс пен қытайың алысып жүрсе біздің аулақ болғанымыз жөн бәледен кеден педеннің одағның керегі жоқ бізге

user profile image
16 Қазан, 2012

Мақала дер кезінде, дер уақытында жазылыпты. Біз қазір көйлегіміз көк, уайымымыз жоқ болған соң, жоғарыдағы ағымды сезбей отырмыз ғой, әйтпесе Қазақстан расында қиын жағдайда тұр. Назарбаев басын төменге жіберсе, қытай, орысы бар, ту талапай етіп талайын деп тұр. Сондықтан, "Кіші елдің ұлдары ұлты болады" деген қағидатқа сай білім алайық, еңсе көтерейік, жалқаулықты қояйық!

user profile image

рас, рас, қояйық, қояйық. Қазағым күнің туды! Бірік! Бірік!

user profile image
123
16 Қазан, 2012

Назарбаев амалсыздан айтты! Мақалада айтылғандай, дайындықпен емес, сасқаннан аузына түскенін айтты. Бұны шешім деп айтуға келмейді. Халықпен келісілмеді. Бірақ басқа жол жоқ еді....

user profile image
16 Қазан, 2012

Жандос, адеми айтылган! Колдау керек, деме керек казир! Казак жудырык болып жумылу керек! казир бирлигимизди корсетпесек, ертенги куни кеш болады! Бир-биримизди кундеп, артымызды шукып болган шыгармыз! Енди казак ушин, казак ели ушин жумылатын кез келди! Алла тагала колдасын, аумин!!!

user profile image
16 Қазан, 2012

"Жақсы" Нұр Отаннан алған ақшасын өтеп жатыр. Медиаплан. Бірақ мәселеге қосылам. Хотя үкіметке жаным қас. Бірақ мұндай қиын уақытта тізе қоспаса болмайды. Соны білем

user profile image
16 Қазан, 2012

Тарихшы Бүркіт Аяған ағамызға "Орда" фильмі ұнапты.

user profile image

Елбасымен әркашанда Жамбылдык жастар биргемиз кандай жагдай болмасын канымыз шыгып жанымыз кеткенше Елбасымен биргемиз!

user profile image
16 Қазан, 2012

оу АЛЛАҺым Патшамызға тауфық бер. Бізді дұрыс үмметтен ет. Бір басшыға ырың-жырыңсыз бағынуға нәсіп ет!!! Күнімізді ұзақ ет АЛЛАҺ!

user profile image
17 Қазан, 2012

қазақтың ертеңі үшін бүгін бірігейік!!! Ең қиын жағдай бауырлар!!! Бірігейік!!!

user profile image
18 Қазан, 2012

Ассалаумагалейкум жамагат! Магынасы терен, ойландыратын макала. Елимизге кандай жау шапса да ел ушин, жер ушин жан беруге дайын болайык, бейбит омирди калаймыз арине, дегенмен, сактыкта корлык жок! Кытай мен Ресей улкен держава, баягы заманнан ен кауипти елдер осылар биз ушин, бирак ешкимнен корыкпаганымыз дурыс, ойымызды маймонкелемей ашык жеткизе билейик аркашан!

user profile image
16 Қазан, 2012

Бұл ұлтты біріктіре алатын шынайы үрей.

user profile image

Ұлан ұры сияқты бюіреудің кем-кетігін түзегенше, қайта көмектеспейсің бе? Өй өішең қиқым... сендер сияқтылар ғой кетіретін елдің сиқын!!! Бірігейік қазақтар. Әлі 10 миллион қазақтың тірі екенін дәлелдейік. Президент халқы барын көрсін. арқалансын. Өзі Түркияда тұрып айтқанындай... Нағыз жігіт нағыз ҚАЗАҚ болайық ағайын!!! БІРІК!!!

user profile image
16 Қазан, 2012

Недеген сұмдық! Мына жақта жүріп Орыстың мінез құлқын блемізғо азды көпті 2ж болып жатыр!(оқудамын) Орыстардың көздегені достық емес ........! олар озім болсам дейт! Біздін ел қазір алтынның үстіндегі бала сияқты , сол алтынды алуға кім болсада құмар ақ! Ресейдің көздегені сол алтында! Жастарымыз блсе екен! Тамағы ток болғасын көп жастар Ақорданың саясатынан хабарсыз көбінше! Шатас басып жатқан сәттеріміз баршылық! Ел мүддесіне емес коршілерге қарап иілеміз!Көршіге карап емес, Казактын бағына карай Ақорда!

user profile image
16 Қазан, 2012

Жақсы жазылған мақала екен!

user profile image
16 Қазан, 2012

Тарихты қарасақ ата-тегіміз бірліктің жоқтығынан тұрақты бір мемлекет болмаған емес пе, Түрік, Түргеш, Қарлұқ, Қимақ, Қыпшақ, Қарахан дегендей... Енді бірлігі жарасқан мықты Қазақстан болып қалуымызды жазсын!!!

user profile image
10 Қыркүйек, 2013

Е, Алла бір қайырын берсін. Дұшпандардан елімізді сақтай көр. Бәле іздеген бәлеге жолығады, ресейде, ақш-та, қытайда бәлеге жолыққырлар ғой, бәлеге жолығыпта жатыр, себебі, табиғи апаттар көп орын алуда, азғындап, іштей іріп-шіріп жатыр, адамдары адамилықтан ауытқып хайуани боп барады, ұзаққа бармайды олар, адамилығын сақтағандар ислам дінін қабылдауда. Сол үшін намаз оқыңдар, Аллаға құлшылық жасаңдар.

user profile image
17 Қазан, 2012

Түркі халқымызбен біріккеніміз дұрыс болады деп ойлаймын. "Жуас түйе жүндемекке жақсы" - дегендей,Орыста Қытайда бізді аяйын деп отырған жоқ, бір күнде түтіп тастайды.

user profile image
17 Қазан, 2012

Жоғарыдағы пікірлердің ортақ бір тоқайласатын жері ұлтты сақтау болмақ.Менің ойымша Назарбаевтың бағыты мен саяси шешімі дұрыс.Қазір біз оны мың жерден жамандасақта бізге дәл қазір ондай көреген басшы кем.Ресей,Қытай,АҚШ-тың арам пиғылды лас ойынында жеңімпаз болып шығу үшін ортақ нейтральды ұстанымға жүгінуі ақыл.Түркілермен бір тудың астына бірігу деген қосылу емес.Олармен өзара байланысты нығайту,достық туыстық тамырымызды тереңдету болмақ.Сондықтан он рет қарап бір рет шоқу деген жол дұрыс.

user profile image
17 Қазан, 2012

Өте тамаша жазылған. Заманның, ғасырдың басы осылай басталмаспа еді. Алаш арыстары саясат сахынасына көтерілген өткен ғасырдың басы да осылай аңдысу, арбасумен басталмаппа еді. АЛАШ ұлдары "қыстың қамын жазда ойла"!!!

user profile image
17 Қазан, 2012

Бұл мақалаға 22 пікір аздық етеді, АЛАШ ұлдары! Қазақ тілді БАҚ неге үн қоспаймыз? Елім деген оғландар неге үнсіз қалады? оқыңдар, жазыңдар!!! Біздің үніміз қоғамдық пікір қалыптастырады. Ал, қоғамдық пікір дегеніміз тауды да қопара алатын ұлы күш.

user profile image
17 Қазан, 2012

Кей кездер бар,бұлт түнерседе жаңбыр болмайтын... Бұлттың түнеріп жаңбыр жауғанын "заңдылық" дейміз. Ал найзағай ойнаса ше... "құдай төбелеріңнен ұрады дейміз".... қысылтаяң шақ,тар жол тайғақ кешу тағы бір "қырға" шығармақ қазақты! "Жақсы" не демейді,Жандос не жемейді?!" дегендер кімдер?! Дені дұрыс жалғыз сөз,осы ұран: "Біріксең,бірігесің қазақ"

user profile image
17 Қазан, 2012

Елім үшін....

user profile image
17 Қазан, 2012

Мына мақала ұлт көсемінің төңірегіне бірігіңдер деген ұранға көп ұқсайды.

user profile image
17 Қазан, 2012

"Жақсы" сайтын көптен бері оқимын. 3-4 жігіт қана бар осындай. Ойыңнан дөп түседі. Осындай жазбаларды ауылдарға таратса ғой. Береке берсін

user profile image
17 Қазан, 2012

Мағауин "маған қарсы адам қазақ халқына қарсы" демекші, содан әлгі Сейфуллиннің "Тар жол тайғақ кешуінен" ақтарыстырып отырып, кейін көп жұрт тәубесіне келсе игі еді дей отыра, кейде бір мұңға батам, ойға шомып кеткенде Ленин көсемнің "Барлық елдің пролетариаттары бірігіңдер" деп бекерден бекер ұран тастамаған ғой. Жандос ақ білектің күшімен, ақ найзаның ұшымен аманатталған Алтай мен Атырауға дейінгі қазақ сахарасының байтақтығын, біреулер қазақтың тамыры жоқ деп былшылдап жатса да, рухани келісім күнін атап өтіп, әлемге үлгі көрсектсек деген ниетіміз дұрыс негізі...

user profile image

Әрине, ағалар, бірігу керек, айлығымыз жақсы, көйлегіміз көк, қарнымыз тоқ, ал билікті ойлап отырған ешкім жоқ. Осындай тоқшылыққа әуелі Аллаға мадақ, шүкірлер болсын, сосын елбасымызға рахмет. Ал енді, сол елбасын бір болып қолдайық, оны қолдағанымыз, өзімізді қорғағанымыз!!!

user profile image
18 Қазан, 2012

Бар!н айт та , б!р!н айт орыстанар кез бе , уакыты откен!менен де шовинист!к кылык шыгарар туспалдар мен орыссыз онд!р!с журмейд!н! айтар солтуст!к пен шыгыстан келер туспалдар ел арасында сыбыс екен! копке аян. 20-жыл оте шыкса да , 20-кун емес уакыт отт! ,жоктан барды жасап соргысы келген ресейд! мойындар адам аз,ойткен! копш!л!кке азшылык журе багынар кезендер келген!

user profile image
18 Қазан, 2012

осы Аязгүл деген апкетатем невтему бирденелерди жазады. не актап отырганын, не даттап отырғанын түсінбейм. таң қалам бар гой

user profile image
19 Қазан, 2012

Жандос бауырымның мақаласы ұнайды маған

user profile image
19 Қазан, 2012

Дөп түскен мақала екен. Қарымы ұнады. Қазақстан қаншама ғасырдан бері қызыққандардан төнетін қауіп-қатерде ғой. Ауызбіршілік әрдайым болу керек.
Менің ойымша, өз патшасын басқа тепкен халық оңбайды. Олқылықтар бар, бірақ әрбір қазақстандықта, тек қана шенеуніктерде емес, халық пен ұлттың мүддесі жеке бастың қамынан жоғары тұруы керек. "Ел басқару - өнердің төресі" дейді халық. Ендеше, шын елге жанашыр басшыларымызға демеу болайық! Бірлікте болайық, ағайын!

user profile image
25 Қазан, 2012

"Аз халықтың баласына, үлкен қанжар керек", - деген Қап тауының қабыланы Шәмілдің сөзі бар. Ал, бізге қанжармен қоса, асқан даналық керек. Орыс пен қытайға сенуге болмайды. 1884 жылғы "Шәуешек келісімін" ұмытпаңыздар, Алаш баласы! Сол келісімнің нәтижесінде қазақ жері орыс патшасы мен қытай боғдыханының арасында көкпарға түсіп кетіп, бір ел екіге бөлінген.

user profile image
24 Қазан, 2012

Ауылдағы ағайын бәрінен бейхабар. Меніңше "ставканы" ауылдарға қою керек. "Қазағым" дейтіндердің 80-90%ы сол ауылда. Ал олар тек жергілікті қыртым-шыртым баспаларды оқып, орыстардың " все хорошо прекрасная маркиза" дейтін телеарналарын қарайды.

user profile image
26 Қазан, 2012

Тамаша мақала. ащы шындық. Жұдырықтай жұмылып, бірігетін кез келді.

user profile image
28 Қазан, 2012

Қазақ қамын қазақ қана ойлайды ҚАЗАҚТАР! Өз басым көк тудың астындамын!

user profile image
28 Қазан, 2012

Allah QAZAQ halkina jar bolsin!!!

user profile image
5 Қараша, 2012

Былжырак

user profile image
5 Қараша, 2012

20 жыл бойы кайда карап отыр,жаны ашыса баягыдан кайда журген,улдарын кул,кыздарын кун еткен адамнан не жаксылык кутуге болады?

user profile image
6 Қараша, 2012

Думан! өтірікшісің. ешкім қүл емес, ешкім күң емес. ұлы құл болса сен өтірікші қазір компьютердің алдында аузыңа келгенді айтып отырмас едің. ұятсызсың өтірікші. бүкіл елге жала жаппа!

user profile image
7 Қараша, 2012

Өте жақсы көтерілген мәселе екен. Өте сауатты, өте құдайшылсыңдар Жақсылықтар! АРБ!

user profile image
15 Қараша, 2012

түбі болатын жаһандану ғой....?тек тым ерте емеспе....?шынымды айтсам қазақтың ұлт ретінде сақталып қалатынына қүмәнданам.вассалдық мінез сүйексіңді қасиетіміз емеспе еді.сыртқы сауда сальдомыздың 41 пайызын беріп отырған орекеңдерге одыраңдағанымыздан не шыға қояр екен...?(өзім басқаратын кәсіпорынныңда өнімін басты тұтынушы дасамаралықтар еді,(шкурный интересім басымдау болып отыр,қатын-баланы да жеткізу керек))қайдан білейн...?

user profile image
15 Қараша, 2012

мақаланың соңын ала ресеймен экономикалық интеграциямызға сауатты талдау берілгенде керемет боп кетер еді.не ұтамыз,неден ұтыламыз дегендей....?ең бастысы экономикалық тұрақтылық, материалдық игілік.ал ұлт рухы дегенде өткен ғасырдың басында-ақ алаш арыстарымен бірге қара жердің қойынына көміп тастағанбыз.ал оның оянуы кәзіргі моральдық тәуелділіктен арылуы мүмкін емес...!

user profile image
15 Қараша, 2012

Назарбаевтың түркі халықтары бірігейік деген мәлімдемесе жәй бедел жинау үшін айтыла салған көп сөздің бірі ғана. іс жүзінді біз орысқа қайта қосылып бара жатырмыз. орыспен одақ құру туралы алғаш идея тастаған Ельцин де, Путин де, Медведев те емес нақ осы НАЗАРБАЕВ болатын.

user profile image
21 Қараша, 2012

Дегенмен екі жақты интеграцияда орын алуы мүмкін ондай жағдайда Ресейге тиімсіз. Президент сол жағынан қарап отыруы мүмкін.

user profile image
23 Қараша, 2012

орыстан досын болса,жанында айбалтан болсын,,,ешкашанда орыска сенуге болмайды,

user profile image
15 Желтоксан, 2012

Жақсы мақала. Пікірлер де жаман емес. Бірақ ел ағаларына, өресі биік нағыз ер азаматтарымыздан тек бір тілеріміз: "Елбасымыыздың ана сөзі дұрыс, мынаусы дұрыс емес, мына жерде былай жасалды,анда былай болды деп өз биігімізден қарап сынағанша немесе әр жерден өзіміздің ойымызға ғана сай келетін сөздер мен бәз-біреулердің пікірін теріп,жинап, соны қоғамға ұсынып елдің санасын одан әрі уламай, байыбына барып болмастан онсыз да елірме халқымыздың, әсіресе жастарымыздың кеудесіне дем бермей, әрбір жағдайда, кез келген уақытта жан-жақты ойлап қана, аузымыздан тек еліміздің рухани иммунитетін көтеретін сөздер, мен идеяларды ұсынсақ."Бірігіңдер, қосылыңдар!" деген жақсы, бірақ қайда бірігу керек? не үшін бірігу керек? мақсатымыз не? деген сұрақты оқып отырған жастар түсіне ме екен дейсің?! Яғни бар ерік-жігеріңді жинап, өзге ұлт өкілдеріне қарсы тұр не оларды жек көріп, қарсы шық деп ұғынбаса екен.Одан да әрбір қазақстандық, жүрегі "қазақ" деп соғатын әр азамат пен азаматша алдымен өзінен бастап,өз ойынан, жамағатқа арнайтын сөзінен түзетуді бастаса, ақ парақтың бетінегі қара нүктеге мән беріп, соны жырламай, әр нәрсенің тек шындығына, байыбына толық барып алғаннан кейін ғана мен осы іске қалай өз септігімді тигізе аламын деп шешудің жолдарын ұсынып, бірге қамдансақ,ұлтымыздың іштей-ақ ақсап жатқан тұстарына терең көз тастап, соларды шешуден, өзгертуден бастасақ, тілшілер қауымымыз тек өз пікірлері мен негативті ақпаратты тарата бергенше, жастарың рухын көтеретін, еліміздің санасын көтеретін дүниелерді тараса, жалаңаштанған түрлі клиптер мен фильмдерді азайтуға септіктерін тигізіп, осы секілді толып жатқан ішіміздегі келеңсіздіктерді жоюға әрбіріміз өз үлесімізді қосып, сөзбен емес, ісімізбен қимылдай білсек, елбасымызға да, еліміздің бірігуіне де үлкен септігіміз сол болар еді. Бұл жеке пікірім, артық кетсем, кешірерсіздер. Тек "Ел ағалары, Нағыз қазақ азаматтар" дегенде әрбір қазақ осы атқа шынымен де сай болса, қанша айтса де, не жасап, қандай айлалар істесе де сырттағы ешбір жаудың бізге тісі батпас. Қашан да мықты, рухы биік нарселердің сынаушылар да, көре алмаушылары да болатыны заңдылық қой. Аққа Құдай жақ демей ме қазақта. Ниетіміз ақ, жүрегіміз, ойымыз таза, рухымыз бір болса, ешкімді алаламай, алауыздық шамын жақпай, бауырмал да ауызбірлікте жүріп, алдымен ұлтымыздың жыртығын жамап, кем-кетіктерін түзетіп алсақ, нұр үстіне нұр болар еді. Жас та мықты елімізді, қайсар халқымызды, көреген елбасымыз бен салиқалы да таным-түсінігі терең ер азаматтарымызды, білімді жастарымызды Алла әрдайым қолдап, ішкі алауыздықтан, тілдегеннің тілінен, көздегеннің көзінен сақтағай!!!

user profile image
19 Желтоксан, 2012

Авторды тыңдасаң, Назарбаевтың 21 жылда орысқа қарсы айтқан ең үлкен батыдығы осы болыпты:(Онымен не дегісі келді мақтағаны ма, боқтағаны ма?). "Ақорда Түркиядағы мәлімдемені жасауға әбден ойланып, жақсысы мен жаманын өлшеп-пішіп барғаны анық. Аймақтағы геосаяси ахуалда өзекті орны бар Қазақстан үшін Ресейге қатысты саясатын бір күнде өзгерте қоюы оңай шаруа емес. Алайда, Назарбаев бұл мінезі арқылы «бұға бергенге сұға беру» қағидасының Қазақстанға өтпейтінін аңғартты."

user profile image
19 Желтоксан, 2012

Халық теңіз болса, басшы кеме болмақ. Теңіз тартылса, кеме де тартылады. Теңіз көтерілсе, кеме де көтеріледі. Қорытынды біреу. Халықтың ауызбіршілігі болып, басшыға сенім білдіру керек. Хақтың да бұйрығы осы. Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы әрдайым ұлт боп ұйысуымызды, текті ұрпақ ретінде тамырымыздан таймауымызды айтып келеді. Алла қаласа, латын тілі енгізілмек. Бұл да бір жақсылықтың нышаны. Орыстанудан қорғанудың бір жолы. Әйтпесе, қазір ана тілім "тілім-тілім". Қазақтың көштен қалмай, көздеген мақсат-мүддесіне жету жолында Президенттің осы саясатын қолдайық.

user profile image
1 Қаңтар, 2013

Евразиялық менталитет жоқ
Азиядағы ұлан байтақ територияны, ондағы түрлі халықтарды алақанда ұстап тұру оңай дейсіз бе? Оған тек қару ғана емес, Еуразия секілді идея керек. Ал егер билігін Мәңгүрттер басып алған Қазақстан секілді жаңа тәуелсіз мемлекеттер өздерін еуразиялықпыз деп жатса, оларды арқадан қақпағанда қайтеді. Еуразия идеясы орыстардың еуропада отырып, азиядағы үстемдігін жалғастыру үшін ойлап табылған амалы. Орыс отаршылдығы үшін жұмыс жасаған орыс тарихшылары тарихты қолдан жасап, осындай бір астарына отаршылдық жасырынған еш мән мағынасы жоқ ұғымды ойдырып шығарып, азиялық көшпелілер мен түркі халықтарын ақымақ етіп келді.

Еуразиялық ұлт деген тарихта атау жоқ. Егер бұл сөз екі құрылықта да өмір сүретіндер дегенді білдірсе, онда біраз шекарасы еуропада жатқан түркияны да айту керек. Немесе африка мен азияны қатар қамтыған мысырлықтар да мысырлық демей, Афразиялықтар демейміз бе? Сондай-ақ мексикалықтар, панамалықтар да екі құрылықтың арасында жүр ғой. олардың да осындай бір аты болғаны ғой!

Егер ол түркі және славиян халықтарының одағын көрсетсе, неге Украиналықтар неге еуразиялық ұлт дегеннен аулақ қашады? Орыстар мен түркілер арасында ешқашанда одақтасу болып көрген жоқ, тек бір жақ өз мүдесі үшін келесі жақты бойсұндыру, ұстап тұру үшін аздап жол қою ғана бар. Тек құлдыққа үйренгендер ғана сол аздап жолқоюларды Тәңірінің сыйындай орыстың бізге еткен жақсылығы деп білед. Өкінішті!

Егер ол көшпелілер деген сөз болса, онда орыстарды көшпенді деп атаудың артында қандай мақсат тұр, немесе америка үндістерін де солай атау керек пе? Еуропаға қатысы жоқ моңғолдарды көшпелілер ретінде еуразиялық ұлт деу керек пе? Өтірік, шылғи өтірік.
Тарихта еуразия деген ұлт та, атау да болған жоқ, тек Л.Гумилев секілді жалданбалы тарихшылар орыс картасына қарап, еуропа және азия сөздерін қосып жасай салған жасанды ұғым.

Мысалы мен мынадай сөз ойлап таба аламын: Бәріміз әрі жерді басып жүреміз, әрі ауада тік тұрамыз. Ендеше адамдарды жерауалықтар, яғни аяғы жерде, басы ауада деп атау керек!!! Еуразия деген осыған ұқсайтын сандырақ! қарасаң бірдеңе айтатын секілді, бірақ еш мәні жоқ! сылдыр! Тіпті қорқынышты! Өйткені оның артында орыстық жымысқы отаршылдық баспалап қарап тұр! Тек миы жоқ, өз миымен ойламайтын, кім не айтса соған көне салатын мәңгүрттер ғана сенетін шатпырақ!

Қазақстанның бір облысы еуропада екен деп біз еуразиялық ұлт бола қала ма екенбіз? Қазақ өзін солай сезінді ме? Еуропа, Азия деген шартты ұғымдар. Шекара Орал тауларынан сызылды (ал табиғатта шекара жоқ, ондай таулар мысалы тианшан таулары да созылып жатыр ғой!). Географиялық өлшемдер бойынша. Оның саясатқа да, халықтарға да әсері шамалы. өйткені бұл шекараның болуы оларды екі құрлыққа бөліп салған жоқ, мысалы Австралия мен Африка секілді!

Қазақтар географилық тұрғыда Орталық азиялық халық, ал оның мәдениеті мен ділі Түркі-мұсылмандық. Рим құлдары болған славяндармен бодандық дәуірде жұқтырған жаман әдеттерден басқа мәдени, тілдік, діндік, салттық, этникалық үлкен ортақтық жоқ.

Ендеше Тәңірі сыйлаған тәуелсіздікті қайдағы бір сандырақ, ойдырма евразия одағы идеясына ауыстыратын, қазақтың миын ара шағып алған жоқ деп ойлаймын! Ал егер орыстармен ойын ойнап жүрген болсақ, бұл жақсылықққа апармайды, өтірік алдаусыратамыз деп сол сөздеріміз бен уәделеріміздің құрбаны болуымыз мүмкін. Өйткені күшті мемлекетті (қазірше күшті) алдаусыратып өтірік одақтасқандай көріну айласы, орыстарға жақсы сылтау болып, өз өтірігімізге өзіміз арқандалып қалуымыз мүмкін.

Сондықтан шешуші мәселеде қазақтар басын кесіп алса да ашық айта білуі керек: Қазақ евразиялық ұлт емес! Евразиялық ұлт идеясы ойдырм! Қазақстан Евразиялық одақ құруға қатыспайды!

user profile image
11 Қаңтар, 2013

Аязгул апкеме менінде таным бар))) Кейде блокка бірдеме жазсам алдымен осы кісі жауап катады..Пікірлері тым теренді камтитын сиякты, бірден тусіне кою киын))) Бірак жазгандарына жауап катып отыратын осындай бір адамнын барлыгына куанасын)))

user profile image
15 Қаңтар, 2013

Siz oziniz shovinicciz oitkeni byl film kazaq turaly bolgan zhok

user profile image
15 Қаңтар, 2013

Ел тағдырына қатысты ойлы мақала екен,мен де пікір қосқанды жөн көрдім.Солтүстік көршіміздің билік басына революция орнағалы бері әлемдік ойыншылардың нұсқауымен жұмыс жасайтын басшылар отырды.Бұлардың легі Сталин кезінде үзіліп,КСРО тарағаннан кейін,демократия желеуімен тізгінді тағы жөйіттік пиғылдағы басшылар алды.Путиннің бізге жасаған қыры әріден ойластырылған саясат.Түркі халқымен жақындасу идеясы шыққан екен,енді орыс тілді басылымдардан осы түркі халықтарын арандататын түрлі мақалалар шығуы мүмкін.Осыған өте сақ болу керек.

user profile image
16 Қаңтар, 2013

Kaidagy 16milion, onyng ten jartysy orys, nemese orystanyp ketken kazak emes pe?

user profile image
20 Қаңтар, 2013

Орыс ешуақытта қазақты өзіне тең санамаған! Біз текті халықпыз!! Қай халық тіліне, дініне берік болады, сол халық тарихта өшпейді, ізі жалғасады!! Жаманға мазақ болмайық!! Біріңді қазақ бірің дос көрмесең, істің бәрі бос!!!!!

user profile image
22 Қаңтар, 2013

Birgeiyk2 deisinderde! Mongol, Ozbek, Kitai dep shekteisinder!

user profile image
12 Қыркүйек, 2013

Ассалаумағалейкум. я бүгiн де әлемде саяси қайшылықтардың кең өрiс алғаны белгiлi, сондықтан әр бiр қазақ қорғанысқа дайын болған жөн. Бұл орайда басты қойылатын шарт бұл «Бiлiм» саласын барынша дамыту. өйткенi бiздiң қол астымызда атом бомбасы нем құрғанда мықта әскер қатары жоқ. Сондықтан бiрiншiден ұлттық мүдденi қорғайтын жан-жақты блiмi бар азаматтар тәрбиелеп шығаруымыз керек

user profile image
26 Қаңтар, 2013

Орыс біздің ежелден келе жатырған ата жауымыз емес пе адам өз жауына өзі жүгіріп қолығына кіргенді тек Қазақстаннан естіп отырмыз тарихтаг неге сабақ алмайды мына Назарбаев біздің қаншама жерлерімізді тартып алды осы жер үшін ата бабаларымыз басын тіккен қаншама қазақ аштықтан қырылды ешбір ұлт дәп қазақ сияқты қырылмаған болар тіпті соғыста қырылған еврейлерден асып түстік орыс пен еврей билеген ресей қазақ үшін номер бірінші жау болып қалап береді олардан іргені аулақ салу керек олар үшін Қазақстан жабық мемлекет болуц керек болджы нүкте

user profile image
27 Қаңтар, 2013

Сара, сізде "үтір-нүкте" деген түсінік жоқ екен,ә? :)))

user profile image
29 Қаңтар, 2013

Мен бул макаладагы ойга мулдем келиспеймин!Елбасымыз сен ойлаган казактын камын ойламайды деп неге ойлайсыз!Барлык тирлиги халкынын камы деп ойлау керек.
Жасы узак,дени сау,ойлаган исине табыс тилеймин!

user profile image
31 Қаңтар, 2013

назарбаевтын ар кимили сабырлы,бейбитшил,ал енди сол сабырлылыгымен коптеген кыин кезендерди женди,беибитшилдигимен елди халыкты алга суйреди!!кыскасы назарбаев тын ар созы теренимен манерленген,ар нарснеин уакити болады,саясати да оз уакитимен сабырлы!

user profile image
6 Ақпан, 2013

Ханда 40 кісінің ақылы болады деген бар ғой. Мысалы иран президенті америкага да ,басқасына да сұқ саусағын шошайтып сөйлейди неге? өйткені оның артында өзін қолдайтын 70 миллион халқы бар. ал біз бар жоғы 10 миллион қазақ жузге, руға бөлініп өзіміздің басымыз қосылуы қиын.осындай халықты мемлекет етіп ашса алақанында ,жұмса жұдырығында ұстап отыру президентке болса да оңай емес. Жүзді ,руды саясатка арластырган жерде не оңады. баріне кіналі өзіміз.

user profile image
19 Ақпан, 2013

Жирановский мал.олтирем

user profile image
20 Ақпан, 2013

АЛЛАҺ Тағала кезкелген адамды, ПАТША қылмайтыны белгілі, ҚАҒБАДА НҰРАҒАМЫЗ барғанда НҰР жауғаны тағы бар.... Иә, Нұраға әуелі, АЛЛА, сосын қазағыңыз бар артыңызда, біздей қазақ жастары бар.
Жастар, Білім алу керек,бізге. Қазақша сөйлеп қазақша ойлансақ жеңіс біз жақта.Себебі, жүрегіміз қазақ деп соғады...
Және тағы, ҚАЗАҚТЫҢ БАСЫНДА ТЕК КҮНГЕ ҒАНА ОРЫН БАР ЕКЕНІН, білсін, бәрі.

user profile image
10 Наурыз, 2013

Ата бабамыздың "өзіңді өзің жаттай сыйла, жат бойынан түңілсін" деген өсиет сөзі бар емес пе? Осы сөз дұрыс айтылған. Ішкі саясатымызды басқарып отырғандарға көп байланысты біздің ауызбіршілікте, тәрбиелі,дұрыс пен бұрысты ажырата алатындай болуымыз. Ол үшін адамның туа бітті ар- намыс, ұят, адамгершілік қасиеттерін таптамау керек. Имандылықты насихаттайтын мақала,хабарлар көп болса.Сыртқы саясатты реттеп жатқанымен халықтың жағдайы болмаса, ертеңгі күнге деген сенімі нық болмаса оларды өзгелер оңай арандатады.Ыдыратады.Бұл белгілі жай ғой айтылып келе жатқан. Бірақ,осы мәселені құнттамау да, сыртқы арандатушылардың ұрымтал тұсы.

user profile image
10 Наурыз, 2013

Ата бабамыздың "өзіңді өзің жаттай сыйла, жат бойынан түңілсін" деген өсиет сөзі бар емес пе? Осы сөз дұрыс айтылған. Ішкі саясатымызды басқарып отырғандарға көп байланысты біздің ауызбіршілікте, тәрбиелі,дұрыс пен бұрысты ажырата алатындай болуымыз. Ол үшін адамның туа бітті ар- намыс, ұят, адамгершілік қасиеттерін таптамау керек. Имандылықты насихаттайтын мақала,хабарлар көп болса.Сыртқы саясатты реттеп жатқанымен халықтың жағдайы болмаса, ертеңгі күнге деген сенімі нық болмаса оларды өзгелер оңай арандатады.Ыдыратады.Бұл белгілі жай ғой айтылып келе жатқан. Бірақ,осы мәселені құнттамау да, сыртқы арандатушылардың ұрымтал тұсы.

user profile image
28 Наурыз, 2013

"көтер басты көзінді аш, ОЯн Қазақ!" деп ұрандайтын бүгінгінің Мағжаны қайда???

user profile image
10 Сәуір, 2013

Мен жастарға сенмін.

user profile image
10 Сәуір, 2013

Мен жастарға сенемін.

user profile image

қазаққа қазақтық керек

user profile image

қазаққа қазақтық керек

user profile image

қазаққа қазақтық керек

user profile image

қазаққа қазақтық керек

user profile image
26 Сәуір, 2013

1."Орда" фильмы қазақты ғана емес, татар елін де интернетте дүр сілкіндірді. Бірігу ойын қайта еске түсірді.
2. Жирикке келсек - ол бізге, рухсыздарға, шынайы қажет "тұлға". Кім қазақты
2005те оятты??? Шымкентте ол кезде әкем екеуіміз ғана қазақ тілінде сойлегенбіз. Нәтижесі - Чурка болма, қазақ тілінде сөйле! -деп жар салған
жоқпызба, қаланың қақ орталығында. Ол біздің жан айқайымыз еді.
"Одна палка, два струна" - су сепкендей болған жоқпа, бақытты ұйқыдағы "казахстанская нацияға"?!
3. "... американың арам пиғылы?" Ата жауы Германия мен Жапония экономикасын
көтеріп бергені арам пиғыл ма? Әйтпесе, одақтастары Оңт.Корей мен Түркия реніште ме? Американың арам пиғылы Эр-Рияд пен Дубаи қалаларын тұншықтыруда ма?
"Қазақстанға демократия орнату және парақорлықпен күресу жолындағы Американың арам пиғылы", Демократияның біздің елде орнауы кімге ұтымсыз? атты мақала жазып жіберіңіз Құсайынов мырза!

user profile image
19 Мамыр, 2013

Қазір билік басына бекболаттай ағаларымыз керек

user profile image
19 Мамыр, 2013

Қазақ халқының азаттығын ойлайтын,тілге, дінге жаны ашитын Бекболаттай ағаларымыз көп болса бізді жау алмайтын болады.Ұлтшыл азаматтарымыз керек ағайын!Бізді бір Алла қолдайды.

user profile image
7 Маусым, 2013

Дәл тауып айтқан

user profile image
11 Маусым, 2013

Канен каперсиз отырып,оки салган едим, урейленип кеткеним рас...

user profile image
11 Маусым, 2013

Канен каперсиз отырып,оки салган едим, урейленип кеткеним рас...

user profile image
7 Шілде, 2013

Салем баріне!сайт жақсы десе жақсы екен...Халқым менде сендерге қосылам!АЛҒА ҚАЗАҚСТАН!АЛҒА ҚАЗАҚТАР!Қой еріншектікті қояйық!Әйтпесе басқа елдер құдай сақтасын биздин елге келип бизди курт жиберер!!!!Казир де орыстар басқа ұлттар биздин елде арқайын оз ойлаганын істеп тайраңдап жур го!Сосын Қазақстан деген елдин тили тек 1-еу болу керек,яғни биздин елде орыс болсн қазақ болсн қазақша сойлеу керек!орыс тили биздин ана тилимиз емес!оз елинде орысша сойлеу ьул деген ҮЛКЕН МАСҚАРА!ҚАЗАҚСТАН АЛҒА!!!!О,АЛЛАhЫМ ҚАЗАҚТАРҒА БАТЫЛДЫҚ БЕРЕ ГӨРІҢІЗ.....

user profile image
7 Шілде, 2013

Салем баріне!сайт жақсы десе жақсы екен...Халқым менде сендерге қосылам!АЛҒА ҚАЗАҚСТАН!АЛҒА ҚАЗАҚТАР!Қой еріншектікті қояйық!Әйтпесе басқа елдер құдай сақтасын биздин елге келип бизди курт жиберер!!!!Казир де орыстар басқа ұлттар биздин елде арқайын оз ойлаганын істеп тайраңдап жур го!Сосын Қазақстан деген елдин тили тек 1-еу болу керек,яғни биздин елде орыс болсн қазақ болсн қазақша сойлеу керек!орыс тили биздин ана тилимиз емес!оз елинде орысша сойлеу ьул деген ҮЛКЕН МАСҚАРА!ҚАЗАҚСТАН АЛҒА!!!!О,АЛЛАhЫМ ҚАЗАҚТАРҒА БАТЫЛДЫҚ БЕРЕ ГӨРІҢІЗ.....

user profile image
7 Шілде, 2013

Жириновский арам пиғылды шошқа!!!Ол туснднба.....биздин қасиетти домбрамызды қорлады....қазақты жоқ дидіго...ішің жансын мал шошқа!

user profile image
8 Тамыз, 2013

жирик ол қожаиынның тапсырмасын орындаушғана аржағында үргізіп отырған иесі бар орыс империясыда мәнгілік емес оғанда дұшпандар жетіп артады оларда қиыр шығыспен сібірден аирылып қалу қаупі тұр қытай жалғыз бізге дұшпан емес орысыңдыда оңдырмаиды так что бізге бейтарап саясат жүргізукерек қытайғада орысқада жоламай күндердің бірінде баикалдың тұшшы суымен сібірдің таига орманы үшін сол орыс пен қытайың алысып жүрсе біздің аулақ болғанымыз жөн бәледен кеден педеннің одағның керегі жоқ бізге

user profile image
8 Тамыз, 2013

жирик ол қожаиынның тапсырмасын орындаушғана аржағында үргізіп отырған иесі бар орыс империясыда мәнгілік емес оғанда дұшпандар жетіп артады оларда қиыр шығыспен сібірден аирылып қалу қаупі тұр қытай жалғыз бізге дұшпан емес орысыңдыда оңдырмаиды так что бізге бейтарап саясат жүргізукерек қытайғада орысқада жоламай күндердің бірінде баикалдың тұшшы суымен сібірдің таига орманы үшін сол орыс пен қытайың алысып жүрсе біздің аулақ болғанымыз жөн бәледен кеден педеннің одағның керегі жоқ бізге

user profile image
8 Тамыз, 2013

жирик ол қожаиынның тапсырмасын орындаушғана аржағында үргізіп отырған иесі бар орыс империясыда мәнгілік емес оғанда дұшпандар жетіп артады оларда қиыр шығыспен сібірден аирылып қалу қаупі тұр қытай жалғыз бізге дұшпан емес орысыңдыда оңдырмаиды так что бізге бейтарап саясат жүргізукерек қытайғада орысқада жоламай күндердің бірінде баикалдың тұшшы суымен сібірдің таига орманы үшін сол орыс пен қытайың алысып жүрсе біздің аулақ болғанымыз жөн бәледен кеден педеннің одағның керегі жоқ бізге

user profile image
nur
15 Тамыз, 2013

макала шынымен де оте жаксы жазылган екен.халкымыз осыны okyp oilansa goi wirkin.biz komptyn aldyna otyryp ap anau buitpedi mynau soitpedi degenwe,bilik ne jasasa da sony koldauymyz kajet.bilikti kur jamandagannan kori birge bolgan бизге утымды.египет не болып жатыр 3 жыл бойы кара халык ойыншык болып жатыр,ал каддафидей косеми бар ливия не болды каддафи олгесн.букил европа мунайын сорып жатыр,биз сенднрдин уры,жауыз косемдеринди орнынан алдык кой деп.назарбаевты тусинуге болады енди калыптасып келе жаткан жас elmiz.oryska да сразу senimen dos emespin dep aita almaisyn.oitkeni bizdin elde jasau onerkasubu jaksy damymagan.muny tusindirmei ak sanasy bar adam ozi tusinedi nege ekenin.al jana Dulat degen bauyrymyz burynnan nege oilamady eken deidi,biletin bolsanyzdar 92,94 jyldary Orta Aziyadagy turki elderine Nazarbaev OrtaAziya odagy turaly ideya tastagan.munyn ozi Nazrbaevtyn sol kezde ak oilanganyn,teren oilaityn adam ekenin tusinedi tusinetin adam.al sol kezde OOOOO SSSR DAN WYKTYK AU DEEEEP ART JAGYN OILAMAI KAZAKSTANNAN BASKA EWBIR EL KOLDAMADY,TEREN OILAMADY REBIR ELDIN KAIRATKERLERI.KEIN 97 KEIN OZBEKSTAN GANA KAITA TASTADY.ENDI KYRGYZDAR JAKTAN JII TASTALYP ОГК BIRIGU TURALY.KAZAKTAR OSYNY ARI KARAI ALYP KETIP TURKI ELDERININ BIRIGUINDE BASTAUWY XALYK BOLGAN DURYS.JAMAGAT KEW BOLMAI TURGANDA KIMYLDAUYMYZ KAJET.ORYS PEN KYTAIDYN KIMYLDAP ОФЕЛФТН OTE JEDEL.ERTEREK KIMYLDAU KAJET.NAZARBAEV TA AITKAN KEZDE ILIP ALYP KETUIMIZ KAJET.KOK TUYMYZ MANGI JELBIRERI BERSE EKEN ALLAHYM!!!

user profile image
28 Тамыз, 2013

Жалпы ХХІ ғасыр қазағым үщін жемісті ғасыр болды. Тәуелсізбіз, бәрі бар. бастысы ел Аман, жұрт тыныш

user profile image
28 Тамыз, 2013

Жалпы ХХІ ғасыр қазағым үщін жемісті ғасыр болды. Тәуелсізбіз, бәрі бар. бастысы ел Аман, жұрт тыныш

user profile image
22 Қаңтар, 2014

Аллға Казақстан.Алла қуат берсін.Әлхамдуллаһ.

user profile image
30 Қаңтар, 2014

Қазақтың ұлтық идиясы Алаш идиясы мәнін жоймай қазақты жоймай біріктіріп келеді Мәңгілік ел деген- Алашия

user profile image
30 Қаңтар, 2014

Қазақтың ұлтық идиясы Алаш идиясы мәнін жоймай қазақты жоймай біріктіріп келеді Мәңгілік ел деген- Алашия

user profile image
30 Қаңтар, 2014

Қазақтың ұлтық идиясы Алаш идиясы мәнін жоймай қазақты жоймай біріктіріп келеді Мәңгілік ел деген- Алашия

user profile image
30 Қаңтар, 2014

Қазақтың ұлтық идиясы Алаш идиясы мәнін жоймай қазақты жоймай біріктіріп келеді Мәңгілік ел деген- Алашия

user profile image
30 Қаңтар, 2014

Алжыған Жироновский айтаберсін Қазақты көре алмайды жеріміз үлкен екі алыпта сескеніп келе жатқанына талай ғасыр болды ғой

user profile image
30 Қаңтар, 2014

Алжыған Жироновский айтаберсін Қазақты көре алмайды жеріміз үлкен екі алыпта сескеніп келе жатқанына талай ғасыр болды ғой

user profile image
30 Қаңтар, 2014

Алжыған Жироновский айтаберсін Қазақты көре алмайды жеріміз үлкен екі алыпта сескеніп келе жатқанына талай ғасыр болды ғой

user profile image
30 Қаңтар, 2014

Алжыған Жироновский айтаберсін Қазақты көре алмайды жеріміз үлкен екі алыпта сескеніп келе жатқанына талай ғасыр болды ғой

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Бір құдайдан тілейік қазақтың басынан бағы мен тағы таймасын деп, орыс тілінен қашан құтыламыз қазақтар? тәуелсіз алғаннан бергі уақытта 17 милл қазақты емес 1,5 миллиард қытайды қазақша сөйлетуге болатындай уақыт өттіғой, бұған кінәлі жоғарыдағы шенеунік ағаларымыз, себебі: әрбір жиында орысша сайрайтын ағаларым кінәлі

user profile image
15 Ақпан, 2014

Ренжімендер интернетім істемей қалды

user profile image
11 Наурыз, 2014

Орыстан досың болса, айбалтаң қасыңда болсын деп бекер айтпаған атам қазақ

user profile image
11 Наурыз, 2014

Орыстан досың болса, айбалтаң қасыңда болсын деп бекер айтпаған атам қазақ

user profile image
16 Наурыз, 2014

Қазаққа дос Қазақ қана,итерседе далаға...

user profile image
16 Наурыз, 2014

Қазаққа дос Қазақ қана,итерседе далаға...

user profile image
16 Наурыз, 2014

Қазаққа дос Қазақ қана,итерседе далаға...

user profile image
17 Наурыз, 2014

“Батыр ұрпақ жаңа шыққан қынаптан,
бабаларың өтті талай сынақтан; намыс
үшін, арың үшін от күре; Ер Алаштың
амандығын көп тіле. Ай мүйізін асқақ
шыңға жаныған, Сардар жігіт, сапқа тұр
да сал ұран; намыс үшін, арың үшін от
күре, Ер Алаштың амандығын көп тіле...
Керуен көшер, ит жүгірер жолға үріп,
бұл бостандық – алғашқы бақ, соңғы
үміт; намыс үшін, арың үшін от күре, Ер
Алаштың амандығын көп тіле... Көтер
басты! Кеудеңізден күн шықсын –
көлеңкеңде көк аттылар тұншықсын;
намыс үшін, арың үшін от күре, Ер
Алаштың амандығын көп тіле; маңдай
тер мен атар алда ақ таң бар, адам ба
екен ар-ұятын сатқандар?! Ойлан,
Қазақ! Арлан, Қазақ! Өр Қазақ! Арсыз
болсаң, тірлік те азап, көр де азап...”
"...Алаш деген келтірмеші атқа кір, арлы болсаң, Алаш үшін сапқа тұр ; сабыр, сабыр, туған елім, сәл кідір: Қазақстан- қазақ үшін жалғыз ұл; Қазақстан қол созады биікке ең, жалғызыңды көтер елім иықпен, болмақ емес ақыл мәңгүрт, ар мазақ; Қазақстан- жалғыз ұлы Қазақтың, сол жалғыздың құрбандығы бар қазақ! ..."
"Көрсетпе, Құдай, сен енді ноқталы жаттың жетегін ; асыр сап асыл ұл-қызым сүйдірсін гүлге етегін. Әр қазақ -менің жалғызым. .. Жалғыздың тілеп тілегін...Жалғаннан мәңгі өтемін"
" Бүтін ек біздер, бір едік-шаршысын көрген шалдардың, жүрекке әсем жыр егіп, "ОТАН" деп ойлы қалды әр күн. .. Жат өлке солай төрі боп, таққанбыз талай жолға- сын, бәрібір өстік бөрі боп, бабамыз көкжал болғасын! "
"Қатты айттым,
Сынып кеткен шыдам бұл, Ұлт інде айыр тілді жылан жүр. Өз тіліңді менсінбеймін дегенше Өз халқыңнан туғаныңды күмән қыл!.. " Сабыр Адай өлеңдерінен үзінді.
Мен еліммен, елбасымен, халқыммен қашанда біргемін. Мен сіздерден жалынып сұрайын, қазақтар ,Құдай үшін өз ана тілімізде таза қазақша тілдесейікші! орысты ойсыратамыз деп алып орысша сайрап тұрсақ, абыройымызға сын ғой

user profile image
18 Наурыз, 2014

Аюдан барыс қорықпайды. Аюды қаңғыртып жібере аламыз.

user profile image
18 Наурыз, 2014

Аюдан барыс қорықпайды. Аюды қаңғыртып жібере аламыз.

user profile image
23 Наурыз, 2014

Менде мойындаймын-президентті ұната бермеуші едім..Қазақты орысқа жығып беріп отырған адам есебінде,қазақ тілінің мартебесін басады деп түсінуші ем.. Украинадағы жағдай елбасының ұстанған саясатының дұрыс екенін көрсетті!Қазір кішкене пікірім өзгерді-осы сайтты оқығаннан кейін.. Президентімізді жалғыз тастап жау өтіне-өзіміз босқа арам тер болған екенбіз.. Сыртынан мінейтін оппазиция өкілдерімен кездесу өткізу керек! Араздықтарын қойсын-бір жұдырық болайық! Алдыңа келіп қалған соң-аса кеште қоя бер!-деп Асан Қайғы атамыз айтқандай кешірейік бір-бірімізді! Тастамайық президентімізді! Құран-Кәрімде де айтылған: ел басқарушыға қарсы келмеу керектігін,ол Аллахтан сайланған екені! Союз кезінде кішкене болса да қарасты,әлде жас болдық па,қазір орысқа бодан болсақ-онда қайтып еш құтылу жоқ! Мен ұл өсіріп отырмын,ұлымның азат өмір сүруі үшін-мен бәріне де дайынмын! Бірігейік елбасының айналасына!

P.S Полатбек Жанбаев неге сезінбейсің,шыымен қауіпсіздікке қауіп тұрғанда ойынға жол бересің!

user profile image
8 Сәуір, 2014

Патшам мен елим ушин сонгы жаным шыкканша куресем. Духтарын туспеси Ел басым мен бмрге болайык!

user profile image
8 Сәуір, 2014

Орыта бир куни кулайды, сыртка билдиргилери келмейд, ресейдин халхы ширип жатыр алкаш чекушка берсен болды

user profile image
8 Сәуір, 2014

Назарбаев патшам ушин жаным курбан

user profile image
8 Сәуір, 2014

Назарбаев патшам ушин жаным курбан

user profile image
8 Сәуір, 2014

Жарайсың сантехник! Кейбір бауырлар астында жип уй кадеж, шукир етпейди ел басы анау, мынау........

user profile image
22 Сәуір, 2014

Аллаһ тағала Қазақ хылқын өзге халыққа тәуелді болып қалуына жол бермесін "АУМИН" !!!

user profile image
22 Сәуір, 2014

Аллаһ тағала Қазақ хылқын өзге халыққа тәуелді болып қалуына жол бермесін "АУМИН" !!!

user profile image
22 Сәуір, 2014

Түркі тілдес елдер одағы жасасын

user profile image
26 Сәуір, 2014

Бұл мақаланы оқи отырып бірщама ойланып қалдым.Бұған дейін ұстанып келген пікірлерімді өзгертуіме тура келіп тұр.Қазіргі уақытта қазақ халқының бірігіп біріне-бірі жау болмай,ру-руға бөлінбеуі біздің ұлттың болашақта бар болуының кепілі болатын сияқты.Бірақ әттен қазіргі көрініс керісінше болып тұр.Қазақтар біріне -бірі жау болып тек құлқының ойлап отырғаны қынжылтады.Әсіресе кішігірім билікте отырған ауыл әкімдері мен мектеп деректорлары қазір білген боғын жасап жатыр десем артық айтпағаным шығар.

user profile image
26 Сәуір, 2014

Бұл мақаланы оқи отырып бірщама ойланып қалдым.Бұған дейін ұстанып келген пікірлерімді өзгертуіме тура келіп тұр.Қазіргі уақытта қазақ халқының бірігіп біріне-бірі жау болмай,ру-руға бөлінбеуі біздің ұлттың болашақта бар болуының кепілі болатын сияқты.Бірақ әттен қазіргі көрініс керісінше болып тұр.Қазақтар біріне -бірі жау болып тек құлқының ойлап отырғаны қынжылтады.Әсіресе кішігірім билікте отырған ауыл әкімдері мен мектеп деректорлары қазір білген боғын жасап жатыр десем артық айтпағаным шығар.

user profile image
26 Сәуір, 2014

Бұл мақаланы оқи отырып бірщама ойланып қалдым.Бұған дейін ұстанып келген пікірлерімді өзгертуіме тура келіп тұр.Қазіргі уақытта қазақ халқының бірігіп біріне-бірі жау болмай,ру-руға бөлінбеуі біздің ұлттың болашақта бар болуының кепілі болатын сияқты.Бірақ әттен қазіргі көрініс керісінше болып тұр.Қазақтар біріне -бірі жау болып тек құлқының ойлап отырғаны қынжылтады.Әсіресе кішігірім билікте отырған ауыл әкімдері мен мектеп деректорлары қазір білген боғын жасап жатыр десем артық айтпағаным шығар.

user profile image
26 Сәуір, 2014

Бұл мақаланы оқи отырып бірщама ойланып қалдым.Бұған дейін ұстанып келген пікірлерімді өзгертуіме тура келіп тұр.Қазіргі уақытта қазақ халқының бірігіп біріне-бірі жау болмай,ру-руға бөлінбеуі біздің ұлттың болашақта бар болуының кепілі болатын сияқты.Бірақ әттен қазіргі көрініс керісінше болып тұр.Қазақтар біріне -бірі жау болып тек құлқының ойлап отырғаны қынжылтады.Әсіресе кішігірім билікте отырған ауыл әкімдері мен мектеп деректорлары қазір білген боғын жасап жатыр десем артық айтпағаным шығар.

user profile image
14 Мамыр, 2014

жүрегім шаншым қатты уайымдап жүрмін. Осындай қауіптің келерін баяғыдан сезуші едік. Бірақ аңқау,сенгіш халықпыз ғой. Сол аңқаулығымыздан қанша зардап шексекте қанға сінген қасиет арыла алмайсың.
16 мл.халқы бары бар-ау. Бірақ ел басына күн туса. Қазақ ұлтынан басқаның бәрі бізді сатып кететін секілді. Әсіресе біздегі орыстар бірінші болып бізді сатып кететін шығар. Не болсада қасық қанымыз қалғанша Қазақ елінің тәуелсіздігін қоғап қаламыз.

user profile image
14 Мамыр, 2014

жүрегім шаншым қатты уайымдап жүрмін. Осындай қауіптің келерін баяғыдан сезуші едік. Бірақ аңқау,сенгіш халықпыз ғой. Сол аңқаулығымыздан қанша зардап шексекте қанға сінген қасиет арыла алмайсың.
16 мл.халқы бары бар-ау. Бірақ ел басына күн туса. Қазақ ұлтынан басқаның бәрі бізді сатып кететін секілді. Әсіресе біздегі орыстар бірінші болып бізді сатып кететін шығар. Не болсада қасық қанымыз қалғанша Қазақ елінің тәуелсіздігін қоғап қаламыз.

user profile image
19 Мамыр, 2014

Назарбаев елбасымыз барда согыс бола коймас! Ал кейiнгi билiктi кiм КIМ АЛМАК

user profile image
6 Маусым, 2014

орыс қазақты неше ғасырдан бері алалмай келеді будан кейінде алалмайды жирновискидың сөзі есе қорқақ бірінші жүдырық көтереді демекшы қазақ елінің билігімен қарапайым халқының арасына іріткі слуға арналған саясат сондықтан ондай айоандарға алданып қалмауымыз керек ақпен қараны ажырыта аламыз.ҚАЗАҚ ЖАСТАРЫНЫҢ УРАНЫ МЕНІҢ ТҰҒАН ЖЕРІМ БАБАЛАРЫМНЫҢ ҚАНЫНА СУҒАРЫЛҒАН ОҒАН ЕШКІМНІҢ ЕШ БІР ЕЛДІҢ КӨЗ АЛАРТУҒА ҚАҚЫСЫ ЖОҚ ОЙЛАН ҚАЗАҚ БІЗ МӘГІ ӨЛМЕС ЕЛ БОЛАМЫЗ АЛҒА ҚАЗАҚ ТЕК ҚАНА АЛҒА АЛЛА АЛДЫҢНАН ЖАРЛЫҚАСЫН ЖАС ЕЛІМ БІЗ БІРЛІГІМІЗДІ САҚТАСАҚ БІЗДІ ЕШКІМ ЖЕҢАЛМАЙДЫ ҚАЗАҚ ЖАСТАРЫ ЖАСАСЫН

user profile image
13 Тамыз, 2014

Қазақты жамандама қазақ бала,
Қазақ деген халық қой аз-ақ қана.
Мәңгілік ай астында, жер үстінде,
Қазақтың жанашыры қазақ қана.

user profile image
13 Тамыз, 2014

Қазақты жамандама қазақ бала,
Қазақ деген халық қой аз-ақ қана.
Мәңгілік ай астында, жер үстінде,
Қазақтың жанашыры қазақ қана.

user profile image
13 Тамыз, 2014

Қазақты жамандама қазақ бала,
Қазақ деген халық қой аз-ақ қана.
Мәңгілік ай астында, жер үстінде,
Қазақтың жанашыры қазақ қана.

user profile image
13 Тамыз, 2014

Біріңді қазақ, бірің дос,
Көрмесең істің бәрі бос.

Абай

user profile image
13 Тамыз, 2014

Біріңді қазақ, бірің дос,
Көрмесең істің бәрі бос.

Абай

user profile image
23 Тамыз, 2014

Аллах Казак елин ешкимге тауелди етпесин!! Аумин.
Патшага карсы шыкпай, биригип бир жудырыктай жумылып
Бир болайык!!!

user profile image
2 Қыркүйек, 2014

Қаңқу сөз: Соңғы сайлаудан кейінгі Путиннің Қазақстанға қатысты көңіл-күйі күрт өзгерген. Себебі, ол соңғы сайлауда ресейліктердің ең зор қарсылығына тап болды. Беделі төмендеді. деп жаздыңыз. Өкінішке орай бұл рас емес! Путиннің Н-ге жыны тиетіні біріншіден оның қасындағы ақылшысы Тони Блэр! Оны жұрттың бәрі біледі. Оның саясаты да, Батыстағыдай болып кеткені де мәлім. Тек Қазақстанда ғана /ТМД елдірінің ішінде / ресми түрдегі ГЕЙ клубтер бар. Ресейде ондай жоқ. Бәрін Путин жойып жіберген. Біздің парламент те сол.

user profile image

иә бірігейік әсте арандап қалмауымыз керек. білімді болайық жастар шет елде болсамда қазағым үшін жан беруге бармын. тірі болсам жетем атамекенге, бірақ Баян Өлгийде біздің ата мекеніміз екенін естен шығармаңдар жастар.

user profile image

иә бірігейік әсте арандап қалмауымыз керек. білімді болайық жастар шет елде болсамда қазағым үшін жан беруге бармын. тірі болсам жетем атамекенге, бірақ Баян Өлгийде біздің ата мекеніміз екенін естен шығармаңдар жастар.

user profile image
23 Ақпан, 2015

Қазақ - білектің күшімен, найзаның ұшымен Атыраудан Алтайға дейінгі кең- байтақ жерді сақтап қалған, досын төрге, дұшпанын көрге жеткізген халық!Елбасымыз сыртағылармен айлакер, ақылды, іштегілермен жомарт, көреген, данышпан тұлға!Халық міндетті түрде Ұлт көшбасшысымен бірге болады!

user profile image
5 Наурыз, 2015

qantogissiz revoliytsia bolmaidy sogus kerek

user profile image
5 Наурыз, 2015

qantogissiz revoliytsia bolmaidy sogus kerek

user profile image
13 Наурыз, 2015

Курметти отандастар, мен жастардын тунги клубтардан шыкпай, жумыс жасамай жаткандарын корип болашак не болады деп ойлап журуши едим. Енди сиздердин рух котерер ойларынызды окып сондай жигерленип отырмын.иштей ойланып журген мен гана емес екенмин ау. Ия, бас косса басшымызды жамандайтындарды коп кордим. Минезим кызба болгандыктан бирден айтып салатынмын. Каншама жаксыларымызды тири кезинде багаламай, артынан алтынга тенеп жатырсыз. Казир ол заман емес басшымызды багалайык. Кей ер адамдар колдан келсе жамандап калуга тырысып жатады. Бул казак халкынын еркегине тан арекет емес. Бир отбасын баскара алмай отырганын естер не алсын. Айели тайт десе басылатын ер адамдар тукымда болмаган.
Менин ойымда дал сиздердикиндей. Ен биринши ьолып жаткан окигага сауатты карауымыз керек. Артынша биз 7атамызды билгенимиз дурыс бирак, 3 жуздикке болинбей жургенимиз жон. Улт ишине сына кагылмауын кадагалау ар казактын ммндети. Иштей жага жыртыскан халык шеттени жауга тотеп беруи екиталай.
Оралман деп боледи деген кандасымызна айтарым.мине озиниздин потриот екенинизди далелдейтин кез келди. Не болса да казак деп сокса журегин иске кирис.

user profile image
13 Наурыз, 2015

Не нарсе болса да ашуга берилмейик . "Ашу- душпан, акыл - дос"демейме атам казак. Ашудын да болганы дурыс ак. Адамды аркез оятар. Бирак, Акылды серик еткен абзал. Нур атамыздын ар арекетин тусинип, байыппен карайык. Канша дегенмен ол кореген. "Болашак жастар колында" деп бизди боска котермейди. Бизге сенеди.

user profile image
25 Наурыз, 2015

Речей Украйнага истегенин бизге истесе ашуланбай отыраалмаспын. Отан ушин жан пида

user profile image
25 Наурыз, 2015

Речей Украйнага истегенин бизге истесе ашуланбай отыраалмаспын. Отан ушин жан пида

user profile image
26 Сәуір, 2015

Мен бұрын призидентті ұнатпаушы едім, кейбір ис əректтерін, осы мақаладан кейін басқаша көзқараспен қарадым биз негізі қызба халықпыз ғо, көршілер көз алартса халқы ретінде басшымызды қолдау парызымыз

user profile image
26 Сәуір, 2015

Мен бұрын призидентті ұнатпаушы едім, кейбір ис əректтерін, осы мақаладан кейін басқаша көзқараспен қарадым биз негізі қызба халықпыз ғо, көршілер көз алартса халқы ретінде басшымызды қолдау парызымыз

user profile image
5 Қазан, 2015

Ассаламуғалейкум Қазақ елі! Жандос бауырым саған Алла разы болсын. Өте жақсы мақала жазыпсың! Пікірлерге қарап отырсам көп бауырымыздың ойы өзгеріпті. Аллаһ Тағала елімізге тыныштық берсін! Елбасымыз Нұрсұлтан Əбішұлына күш-қуат берсін! Қазақтың бағына берген осы патшамызға ұзақ өмір нəсіп етсін! Қияметте Аршының көлеңкесінде тұратын əділ патшалардың қатарында болсын! Еліміздің тыныштығы үшін, дамуы үшін аянбай тер төгіп жүрген асыл азаматтарымызға,ислам дінімізді кеңінен насихаттап жүрген ғалымдарымызға Алланың өзі жар болсын! Бізге бірлік керек Қазақия!

user profile image
27 Қазан, 2015

Назарбайев кетсын деп аттандап журген казактар надан екен ау.

user profile image
27 Қазан, 2015

Назарбайев кетсын деп аттандап журген казактар надан екен ау.

user profile image
12 Қаңтар, 2016

Бір болайык исі қазақ баласы дурыс айтасыз но бірақ оңтүстіктің жігіттері не үшін батысты кіші жүз деп бөледі естеріңде болсын бірлік бар жерде тірлік бар деген.мына бөлінуден біз ұзаққа бармаймыз саясатта ұстамдылық пен көрегендік те керек және де татулық пен бірлік те керек

user profile image
14 Қаңтар, 2016

Президентимиз жасасын

user profile image
14 Қаңтар, 2016

Президентимиз жасасын

user profile image
14 Қаңтар, 2016

Президентимиз жасасын

user profile image
14 Қаңтар, 2016

Президентимиз жасасын

user profile image
14 Қаңтар, 2016

Президентимиз жасасын

user profile image
28 Шілде, 2016



Ойбай, мына қазақтардың ой-өрісі дамымай қалған нөл ғой! Не, мемлекет деңгейіндегі саясаты дұрыс емес, не, халқының психологиясы тұрақты емес. Бұл қазақ халқына не болған? Сұмдық қой! Масқарашылық қой! Өздерін қол-аяғы жоқ, тек аузы ғана бар тіршілік иесіндей сезінеді. Айтқан сөздері, ойлаған ойлары, істеп жүрген іс-әрекеттері құдды бір елес па, әлде бір түс көріп жатқан адамдар сияқты, жатқан бір таусылмайтын пародокс. Айналайындар-ау, бұл өмірде мемлекет болу үшін бірінші мемлекеттік стратегиясы құрылады. Сол стратегиясынан әрбір іс-қимылының тактикасы шығады. Егер, стратегиясы о баста дұрыс құрылмаған болса, онда алға қойылған мүдде-мақсатқа бағыт ала алмайсың. Тұманды мұхит айдынында компассыз, ескексіз жүзген қайық сияқты адасып, жан-жағыңа алақтап, жынды болып, ананы бір түртіп, мынаны бір түртіп, одан ештеңе шығара алмай, "былай тартса өгіз өліп, олай тартса арбасы сынып", дәл қазіргі елбасының кейпіне енесің. Қазіргі Қазақстанның қам-қаракеті тышқан боғын езіп, жеп отырған бір жасар баланың ісі сияқты.
Кезіндегі Кеңес Одағынан қалған шексіз-шетсіз байлықты таусып, енді не істерін білмей, біресе орысқа, біресе қытайға жалтақтап, осылардың қайысысы мені құтқарады деп, ертеңгі күнім не болады деп, қорыққан жетім баланың күйін кешуде. Ешкімді ешкім құтқармайды, керісінше, алдап-сулап, жаны ашыған болып, аузыңдағы наныңды бөліп жеп болғасын жар-құзыңа итере салады. Соған қалай миларың жетпейді? Әркім өз тағдырын өзі құрастыра алатынына қалай сенбейді?

user profile image
29 Қыркүйек, 2016

Вам нужен быстрый кредит? Мы можем помочь вам с кредита вам нужно.
Мы предлагаем персональные кредиты и кредиты на развитие бизнеса.
Личные кредиты (от $1000 - $50 000)
Бизнес-кредиты (от $5000 - $10 000 000)
Годовая процентная ставка составляет 3%.

Ниже приведена форма заявки на кредит. Заполните его правильно и отправить его нам.
Ваши Полные имена .....
Ваш Текущий домашний адрес .....
Твоя страна.....
Ваш город .....
Номер твоего мобильного.....
Ваш возраст.....
Мужчина или женщина.....
Ваше семейное положение .....
Твоя профессия.....
Ваш ежемесячный доход .....
Сумма кредита Обязательный, как .....
Цель займа .....
Срок кредита / Продолжительность .....

Как только мы получим эти детали от вас, мы начнем процесс вашего кредита сразу.

E-MAIL: preeminent.loans@gmail.com

спасибо

Пікір қалдыру